Sunday, September 18, 2011

Kuues päev


heh, well... nagu ma teadsin, et mul on täna casting kuskil Pariisist väljas, siis ärkasingi varem ülesse, et uurida mis värk on, kuidas sinna saab. Sain nagu veidike aimu ka ja hakkasingi liikuma. Totrus oli muidugi see, et mul ja kõikidel teistelgi modellidel on ostetud ainult Pariisi sisene transpordikaart ehk siis me pidime selle tripi peale raha ka raiskama, lihtsalt mingi castingu prst, kuiigi sa ei pruugi seda tööd saadagi. Ma, nihverdaja nagu ma kahjuks olen, tegin sama mis mulle lennujaamas tehti, et läksin kiiresti koos teistega väravast läbi ja ei kulutanud sellele siis raha. okeika, siis sõitsin mingi sada tundi kuhugi rongiga ja seal peatuses siis avastasin, et pean veel mingi bussiga sinna sõitma. hahaha, ma lihtsalt naersin täiega omaette. See sõitis ka mingi pool tundi ja olingi kohal. noniii, teeme äkki veel keerulisemaks asja. Kohale jõudes avastasin, et see mingi mess ja et sisse pääseda on mul vaja end registreerida ja mingi kammaijaa läbi teha. CAMOOOOON!!! siis helistasin sellele castingu tüübile ja ta siis tuli ja korjas mu ülesse. Olin nagu eksinud lammas :D Seal käis siuhsäuh ära. Igatahes mingi presentatsiooni casting, yes. Jälle seda sama teed samamoodi nihverdades tagasi. Teised modellid olid mingi, wat, me küll nii ei tee:D:D

Midagi nagu teha ei saa sellise ilmaga. Meil siin reaalne orkaan vms. Pidin lausa ära lendama. Jooksin koju sossu teki alla ja siis helistab Eleonore agentuurist, et bookisin selle töö ära ja homsest siis alustan ja kestab neljapäevani. No vähemalt on siis miskit teha nüüd. Lihtsalt kole lugu on, et kell 9 on töö ja pean siis koguaeg selle teekonna läbima, böööö.


 hahah, need prantslased on ikka haigelt imelikud. Täna siis käis Grets testpildistamisel selle sama fotograafiga kellega mina käisin eelmine aasta. Ütlesin Gretele, et ta ei pea muretsema, kuna see mehku ise ütles mulle, et ärgu ma muretseks, ta on gay. Grets tuleb siis skype ja ütleb, et no ta küll nüüd gay polnud. Ma mingi, et ei no ta ütles mulle selge sõnaga, et ta on, ma ei mõtle seda välja. To oli talle öelnud, et ta läks just oma tüdrukust lahku ja tal pole üldse hea tuju täna. lalalala. Marleenile ajas ka eelmine aasta, et tal nii paha tuju, et see kõik tema(fotograafi) süü ja lalala. Siis ongi nagu WHAaat?? mis neil inimestel viga on. Nad võivad ju super ilusad olla kõik, aga ikka päris feigid on enamus prantslased ja no muidugi itaallased ka :D

aaa ja lõpetuseks, tahtsin tänada teid jälgimise ja kaasaelamise eest või no olen üldse imestunud, et te viitsite mu blogi jälgida. Kui ma Milano omaga alustasin, siis siiski mõtlesin, et pigem nagu endale teen seda. Pärast hea lugeda, aga no näed siis :D tore tore !

ise lähen vaatan uue Jersey lõpuks ära ja vara tuttu,

xxxo !

No comments:

Post a Comment